WELCOME

he's my favorite anime!!!

Saturday, April 3, 2010

semalam 02 APRIL 2010

:)SENYUM ITU INDAH DAN NIKMAT! :)
                   :) Senyum senyum lah selalu... :) ("_)    (‿◕✿) ♥

Semalam,, 02 APRIL 2010
telah di takdirkan tugas aku sebagai guru prakrikal tamat pada saat itu..
aku tak mampu berkata-kata dengan banyak...


namun...apa yang hanya mampu aku katakan...
aku sedikit seronok tatkala tugas ku habis di situ....
bukan apa...aku hanya seronok kerna praktikal ku sudah tamat
bermakna aku sudah habeh study @ pengajian ku di unisel.....
hanya tunggu untuk berkonvo...


apa-apa pon sedikit kesedihan tercalit di hatiku...
sedih tok berpisah dengan sahabat-sahabatku...
ERDA, RINA dan K.NISA....
ampun maaf tak terhingga aku pinta dari sahabat-sahabatku ini...
akan ku ingat kenangan manis pahit kita
walaupon ianya hanya seketika...
3 bulan....bersama!!!


murid-murid ku serta orang-orang di SKTSM 2...
selamat maju jaya buat orang-orang di SKTSM 2 dan murid-muridku...
AKU SAYANG KALIAN....terima kaseh atas kenangan yang kalian berikan...
buat kawan-kawan yang ku kenal di unisel...
ampun maaf ku pinta kerna aku insan biasa yang membuat kesalahan tanpa ku sedari dan disedari...
JUMPA MASE KONVO NANTI YEW!!!!!


pertama kali menjejakkan kaki di SKTSM 2....** hari pertame lupe nak pakai nametag :p **
:: erda, rina N k.nisa merwarnakan mural ::
yeahhhhhhhhhhhh rock!!!
sayer!!!!
:: hari terakhir :::: anak-anak dok main kerusi muzik :::: yg laki tu CIKGU ALFONS PRUDENTIUS, org sabahan ::
KAMI:: cikgu-cikgu praktikal SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN SRI MUDA 2, SEKSYEN 25 ::
:: ~ tanaman kami ~ :::: aku lupa nama sayur-sayur tu ::
:: anak-anak tengah main kerusi muzik gak :::: di hari terakhir kami :::: baju oren : PEMBANTU PRASEKOLAH >>> 

:: anak-anak tengah makan ::** rehat timez **
:: hari terakhir 2 x 5 dengan budak-budak!!! ::

:: yuhuuuuuuuuuuuuuu ::

:: murid-murid raflesia :::: kelas RAFLESIA ::MARSHA, SITI, WAZNAH, LISA, NURUL, SYIKIN, VIANA, SYUHADA, ALIA, VERONICA, BALQIS, NAJWA, ADILA, SABRINA, AMIRUL, ALIFF, SYAHIR, AIMAN, AMAR, NOARMENZA, KHAIRUL, ATIKAH.....

sekian....
Assalamualaikum!

No comments: