WELCOME

he's my favorite anime!!!

Sunday, October 10, 2010

REUNION DAN JAMUAN HARI RAYA BEKAS-BEKAS PELATIH PLKN SINTOK!!!

:)SENYUM ITU INDAH DAN NIKMAT! :)
:) Senyum senyum lah selalu... :) ("_)


Salam Sejahtera!!!
Kehadapan kamu, kamu dan kamu sekalian...
sikalang haaa waaa manyak suka maaa..
sebab semalam haaa, waa ada pegi itu REUNION PLKN SINTOK mehhhh!!! wahahaha...manyak selonok itu REUNION sebab waa dapat jumpa dengan kawan-kawan waa, cikgu-cikgu waaa... dan manyak lagiii woooo..itu lia la...manyak lugiii sapa yang tarakkk p itu REUNION wooo..tapi tak apalah mungkin luuu xda itu masa atau lu ada masalah lain wooo...maiii rapat-rapat waa mau kasi clita satu citaaa...hahahhaha...jap eh..kawan waa hannan akan clita itu cita sama lu satg...jumpa waaa lain kali mehh..waaa ada keja nak buat...huhu...tata!!!

Assalamualaikum!!!
wahahahahaha amacam baekkkk ta kawan aku td??
bluekkkk wakakkaka poyo gila dia..
tp actually memang best lahhh reunion semalam...bukan apa...hehuhhuhu...
sebab dapat jumpa kawan-kawan, cikgu-cikgu serta stapp-stapp yang len..
kalau depa depa tuh ta pi mesti ta syok gak an...tera tuhhh pon ada yang ta pi...tapi bleh gagah la sebab ramai yang dikenali ada di sana..mo org yg aku ta kenai ramai tentulah aku akan rasa ta syokkk an???wakakakaka...ermmmm tapi dalam yang dok pi tu pon ada gak yang dok wat eksyen...gila ah..eksyen tahap gaban (mimik muka tuh, :p sama dia)...kakakkaka...aku dah jadik setan woooo....!!! bukan apa, dah mula-mula kata ta mo p, tetiba ja ada kat sana (dia snirik ta jelazkan kat aku, jd mcm mana aku ta geram)...dah la balas mesej ke nombor aku yang satu lagi..aku pon tatau la yang budak tu tau ke ta tu nombor aku....memang dari mula mula ag aku kurg like budak nie..tp aku cuba "like" kan dia,,sebab malas nak carik pasal dan ta mo ada musuh-musuh...tp kalau tindakan dia cemtu kat aku??? perghhh sapa ta baran...bukan tu saja, ada g benda len yang membuatkan baran aku naik...caittttt...KISAH pertama....

KISAH SETERUSNYA :   :))

ACTUALLY...
## aku sonok tau g reunion ni..cuma hal di atas ja yg menyebabkan kurang seronok...tpi sket pon ta ganggu aku punya emosi...hahahhaa...cuma bila menaip di atas ja yang menjadikan aku lebih "emosional"....kakakakaka...borobodor jew an??? hahahaha...aku rasa sonok sebab dapat jumpa kawan-kawan aku yang merangkap adik-adik aku..serta k.najla...aku pon dapat jumpa kebanyakkan cikgu...walaupon ada sesetengah cikgu yang ta de waktu semalam...dorg g kursus kot...dgr citer la dorg g kursus....wehhhhuuuuuuuu....( no komenz).

masa mula-mula sampai di kem tu kan...ehhehehe..
wahhhh rasa berdebar semacam jekkk...hehuuuu...apekah sebabnyew??
ta to la chek ...  :))  yg pasti chek rasa rindu sangat3333...    :))
bila masuk ja pintu pagar depan an..haaaa tudiaaaa dah nampak cikgu cikgi sayerrr kat bahagian pendaftaran...hahahah...tgh dok drive belok nk parking tuh an cikgu cikgi sayer cakap..."haaa, hg hanan kena bayaq duit parking tauuuu" hahahaha..aku gelak jew...sambil bercakap sesuatu...tp aku lupa aku ckp apa...tp berkenaan parking la...aku balas "ek eleh yela tuuu kot", ta silap aku la....kakakakka...sekali sekala dapat melawak cemtu ngan cikgu cikgi best gak..rasa cam rapat jew..masa dlm latihan dulu aku rase takut nak melawak cemtu..ntah segan ka cemna ntah...

hahahaha yg ta leh tahan cikgu Eddy escot aku ngan k.najla nek ke atas dewan makan..hahaha sambil tu ada la kami melawak dan bersembang aka bercerita sket... :p

bile dah nek atas tuh....hahahahha
jumpa la kawan-kawan n cikgu-cikgu len....
lagik meriah ahhh biler jumpa depa-depa suma tuhhhhh...wakakkaka...
sembang punya sembang sampai penat...wakakkaka...
pastu dalam kui 11 lebih kot..hana dengan gp lak dtg...
waaahhhhh aku rindu hana!!!!!!!!! hana terus mai kat aku dan kami pon berceloteh...ehehhehe..
then hana p makan kat belakang...aku stay kat tempat aku...then...sampai ke zohor acara berjalan...
bila dh balik dari semayang zohor aku tgk2 hana dah xda...hana dah balik...
wooooooooooooo dalam hati sedih beb sebab hana dah balik..tatau bila lak leh jumpa...tapi yg herannya, aku tak termesej ke hana...kot la nak tanya "hg dah balik ke hana?",....waaaaaaaaaa...tp ishhh ntah la nak cakap cana...huh...


setelah berjumpa dan bersembang rabung baru amek gambar nieee..... :)

di surau...rehat dan solat..

cikgu-cikgu ALPHA
SEMASA MAJLIS : cikgu adi dan nurul peneng dok menyanyi di atas pentas...

entah apa yg dibual oleh mereka-mereka ini!!!! :p

kami melepak di kem sehingga jam menghampiri 3.30 petang...sebelum pulang tu, kami ade tangkap gambar reramai...hehu.. tu yg besttt sangat2 tuh,,,,
tangkap gambar sebagai kenangan... :D

antra wajah-wajah K3S710 yang hadir memeriahkan majlis....
waaa cayaaa sama lu k!!! :p
SUDUT GELERI PLKN hasil rekaan OPERATOR KEM
:))
gambar kenangan bersama cikgu mardziah dan cik kastam
:p 

:)) TERIMA KASIH CIKGU!!!!!

CIKGU SU.....SURIATI
:))
aku dan wani...sebelum nak balik....hahahhaha...
kelihatan seperti cikgu kanak-kanak riang!!!
:p

alahaiiiiiiiiiiiii rindu bangat ciniiiii!!!!
haaaaa ni lah blok WIRAWATI!!!
:)) blok kami ler tu...tapi blok aku di sebelah sana, bukan yang ni,... :p

jalan peberet kat kem....wakakakkaka...
bangunan putih tu adalah kelas...
JALAN UTAMA KEM PLKN SINTOK
haaaaaaaaaaa pastu ape lagi bersurai lah...ahhaha...haaaa sebelum balik ada nk jumpa stapp abdul rahim..tp die tader da...die pon tgh dok siap2 nak balik derrrr...hahahaha...
yoooo..sbelum balik aku der tangkap gambar kat perkataan KEM PLKN SINTOK UUM...hahahahha bukan ape..mase jadi pelatih dulu ta pernah berpeluang nak tangkap gambar kat situ....hehu...
soooo ni lah gambar nyer,,, heheheh... :D

:: MENGIMBAU KENANGAN LALU ::
pastuuuu,,,,dlm perjalanan otw nk balik...
aku n k.najlaa singgah kedai dulu,,,
p pekena ABC- k.najla...
aku pekena CENDOL....
perghhhhhhhhhhhh sedapnyer,,,,
teliur lak time naip ni...hehu...
tu lah antara kisah-kisah mase reunion aka jamuan raya kat plkn sintok uum...
pada 9 OKTOBER 2010...abadi dalam memori... :-*


SEKIAN.... :D

P/S : manusia ta sempurna...!

No comments: