WELCOME

he's my favorite anime!!!

Wednesday, October 13, 2010

MUET!!!

:)SENYUM ITU INDAH DAN NIKMAT! :) 
:) Senyum senyum lah selalu... :) ("_)

Salam Sejahtera!!!!
HUHU...
actually, today is my first time in my life which one i haven taken my MUET...when I already arrived at school at the morning, my heart feel "gelisah"...hahahaha..ofcoz la!!! first time in my life kot.. I think u will be like that for everything what u do in ur life right?? heeeeeeeee...i think i can do my muet but partially la..becoz i dont confident "sama ada" my point for my question is right or not...hehehe...im juz said what in my mind..

my teacher was said...
"u must take part in ur discussion at least 3 more time"

huhu...for that, i think i already do it..but dont know my point is the best or not...hehehe..

after finished my exam..Aniza (fren at school, she was in 5 ERT but me 5 SC 2 ) and i were going to teacher's room for meet our teacher...we meet the teacher haven at rooms only (i think ayat ni tunggang la!!!)..after that aniza was going back..N im still at there, becoz i want to meet my teacher as many as can.....heheuuu...

then i meet teacher Rozaini..she was teaching me in SAINS subject when im in form 3..when i in form 4, im got a surprised which one teacher rozaini is my "SEDARA MARA" also..i can now about that from teacher Zoraidah, teacher Zoraidah is also my "sedara mara" but im still confuising(xtahu eja kena ke x) how we r connected..with teacher Rozaini, im clearly about our relation...huhu..she is my aunty...aunty "sepupu sepapat" ahhahaha.

after meet all of my teachers..
im gonna to meet someone..huhu
she is ZATIL HANAN...
zatil hanan is my junior when i was form 5..at that time she was form 1..huhu..
im felt happy when i can meet her becoz she is my sister.. and for a long time we did't meet...now, she is in form 5P1....and will take SPM for this year...
im praying, she will do da besttt dan get da besttt result for their SPM...
im always remembering her, dont play anymore!!! focus ur study!! SPM is most important!!! if u get da bad result, anything can't do...uhuhhu...its my experiences ZATIL...ye dikkk..blaja elok2, jgn jd cm k.hanan...

~ ::SOME PICTURES AT SMK TUN SHARIFAH RODZIAH :: ~
SUASANA KETIKA EXAM MUET DI JALANKAN...
aku duduk dalam bilik tu la...hehe...
tp gambar ni di ambil ketika aku dan abeh exam speaking  ٩(-̮̮̃•̃)۶
inilah antra wajah-wajah cg yang ku temui!!! dan juga zatil hanan.... 
CIKGU MIDAH ajar BM-f3 
CIKGU AZURA ajar BM-F4 & F5
TEACHER AZNIM ajar tuition BI AL BUKHARY-F5 
TEACHER PUSPA ajar BI-F5
waktu dan abeh exam speaking...relax-relax kat pondok berhampiran pondok pengawal..al-maklumlah waktu zaman aku pondok ni tade...so duduk-duduk dulu rase...bahahahahah.....


pastu....bila dah jumpa mana2 cikgu yang dapat dijumpai..aku pon melawat la kawasan sekolah & luar asrama..nk masuk dalam asrama, tp takut,,,huhu...segan kot...even aku dah jumpa k.Zaini sebelum tu (penyelia asrama)...
     aku pon kuarkan camera aku yg kecik ni...dan snap mana2 yg patut simpan buat kenangan aku..huhu...tudiaaaaaaaaaaaaaa!!! bleh tahan gak la...hahahaha....

PADANG PERHIMPUNAN MINGGUAN

                   
antra tempat-tempat melepak sbelum masuk waktu PRAP / STUDY semasa duk di asrama dulu....5 tahun bha aku membesar di asrama ni...tentu sekali banyak kenangan aku dengan kawan-kawan di sini bha...kat sini jugak banyak berlaku kenangan manis & pahit......

GAMBAR ATAS : BLOK WARNA OREN TU ASRAMA SAYE!!! hahaha...& itu gelanggang..wahahhahah...dkt sinilah  tempat melepak kami sbelum masuk PRAP masa form1 &form2 dulu....uhuhu..

GAMBAR KIRI : also tempat melepak sbelum masuk PRAP & lain2 pelbagai guna lagi dari kami budak2 asrama dan sekolah SMKTSR dari form1-form5...huhu..tepi tu ada kolam..bleh la tahan, w/pon taleh tahan cantik pon...waakakka...tp okla dr tadak kan???? 

GAMBAR KANAN : berada di hadapan BILIK KH dan belakang BILIK GURU serta bertentangan dengan DEWAN MAKAN ASRAMA dan juga ASRAMA...salu kat sini melepaknye time nak tunggu masuk BILIK KH,, ta pon time nak tunggu masuk makan waktu PRAP hujung minggu ( ARI SABTU PETANG)...berkumpul reramai dengan kawan-kawan sebaya....

                                                    
antra kejayaan-kejayaan sekolah aku.......
YOU'R THE BESTTTTT SMKTSR!!!!

     
POKOK YANG DI TANAM OLEH ;
PENGETUA : PUAN SH. ASMA BT SY AHMAD (bawah)
PK PENTADBIRAN : HAJAH HOSNA BT HJ OMAR (atas)
bersempena hari persaraan mereka 5 tahun yang lalu....!!!!

GAMBAR-GAMBAR SEKITAR SEKOLAH!!!!


                                                                 

                                                                 

tetttttttttttttttttttttttt!!!!!!!
hahahaha aku tau akudah merepeks begitu panjang...wahahaha...
after that, i went to JPAM for "isi borang KURSUS ASAS"...
at the end of this october i will be go to Butterworth for "kursus"...
but...all of that only "perancangan la",....hahaha...juz wait n see..

ASB im coming...hhhhhhhhohoho..
masukkan money.................
lebihan PLKN hihihihihi...


P/S : im writing becoz...hahahhaha semangat speaking dop abeh lgi...and also practice for my writing next month!!!
wish me luck!!!
:D

No comments: