WELCOME

he's my favorite anime!!!

Sunday, December 13, 2009

aku kembali....!

:)SENYUM ITU INDAH DAN NIKMAT! :)
:) Senyum senyum lah selalu... :) ("_)

setelah beberapa ari aku outstation...hehu...
eheh outstation tuhhhh!
aku alik umah abg, dh 2 GAP exam smpe smgu...
x sanggup gak aku dok ostel lama2,,,buhsan...
ada kenderaan ley gak jalan2...
neh x teperap jak lam bilik...
mcm ikan yg idup tanpa air...xde air ley mati...
ibarat cm 2 lah akuh...tade inviroment yg bessss ley k.o gak akuh...

td sebelum dtg unisel an...
aku dan fam abg aku g tgk pameran BATIK @ suria KLCC...
heeeeee...ada sapa2 yang g gak ke?
angkat laptop @ com...aku nak nengok....
bessssss n sonok sangat p c2...
cantik2 blako pelbagai jenis design kat sana...
mcm2 jenis la bak kata org..
termasuklah design H1N1 pon ada...
design tuh kaler putih background nya...aku x amek pon pic design tuh...
haaaaa...
tp abg aku ada amek...nati kalau rajin aku letak k...
mayb lambat sket bab gmbar tuh dok kat abg aku...

tp ada lah jugak beberapa gmbar yg aku amek guna hp aku neh...
nati2 ah letak, aku ta larat nak masukkan ag lam com..
penat ta hilang ag weh!
len kali ek....peace...

jom ah nak out dah...
nak study....lusa dah nak exam!
my last paper...
finally...! datang jugak paper last tuh...!
tp an agak gementar jugak ah...
yela paper last...lgpun subjek neh bg aku agak mencabar....
hahahahaah
mencabar lah sbb ada sebab musabab yang tertentu.....secret!

MATEMATIK UNTUK KANAK-KANAK PRAASEKOLAH...

haaaaa tu lah subjek tok exam pada ari lusa!
hehehehe
ape ape pom doakan supaya aku ley wat yang terbaik ek!
doakan ape yang aku bace tuhhhh masuk dalam kepala otak aku dan ingat sampe exam dan mati....
doakan aku berjaya! InsyaAllah....

k lah nak out dulo...
Assalamualaikum! teman teman.

No comments: