WELCOME

he's my favorite anime!!!

Monday, December 28, 2009

cuti + 2010

:)SENYUM ITU INDAH DAN NIKMAT! :)
:) Senyum senyum lah selalu... :) ("_)

Assalamualaikum!
yuhuuuuuuuuuuuu!
pe kaba kawan2 sume??
aku chat chat jew...
ermmm sekarang aku ngah cuti sem...
cuti sem aku yang terakhir masa d unisel... :)
sebab peh neh aku dah abeh study kat unisel dah...
sem depan aku dah praktikal..
n then aku akan abeh la study..Amin..
doakan aku ley wat yang terbaik yew tuk praktikal aku nanti!
Amin....

tahun depan jugak tahun bawu...
2010...
ermmm kalaw masuk tahun baru jek mesti owang pakat tanam azam bawu an??
aku??
aku tatau ah ape azam tahun bawu aku...
ntah..aku rasa ta perlu azam tahun baru tuh...
sebabnya azam tuh akan tetanam cm 2 ja kalaw ta disiram dan dibaja...
aku malaz nak siram n bajai nya,,,,wahahhaha....

actually, aku rasa azam ta semestinya di tanam pada awal tahun bawu...
tapi sepanjang saat...
azam itu perlu dibaja dan disiram...sepanjang masa...
jangan terleka walau sesaat nk baja n siramnya,,,
kalau leka..abeh la azam tuh...lama lama akan luput dari ingatan dan dada...

OLEH ITU..BAJAILAH DAN SIRAMILAH AZAM ANDA SEPANJANG SAAT... :)

p/s : aku melalut ja neh bab azam 2...alu tatau nak coret apa kat blog...hahaha buhsan meh cuti neh! tapi malaz lak kalau sekolah dah mula,,,,lalallala.Assalamualaikum!

No comments: