WELCOME

he's my favorite anime!!!

Friday, July 2, 2010

semangat baruuu tp.....

:)SENYUM ITU INDAH DAN NIKMAT! :) :) Senyum senyum lah selalu... :) ("_)


buat pertama kali nya ku merasakan hidupku kembali bersemangat..namun apa yang ku perolehi itu tidak bertahan lama..apakah aku mampu melalui dugaan-dugaan yang ku perolehi ini...dari sudut jiwa hati remajaku, memang...memang sukar tok ku luahkan kepada yang tak mengerti dan yang baru mengenali diri ini

aku..aku bukanlah seorang insan yang terlebih baik..aku hanya insan biasa..insan biasa yang ingin menjalankan kehidupan seperti orang-orang biasa..aku tidak mampu menjadi insan terunggul..kerna diriku hanya aku bukan dirimu.....

hadirnya dirimu sebagai rakan memeriahkan jiwa hati remaja ini,,malah tiada ku sangka rupa-rupanya kita bersaudara 1 keturunan tapi apekah?? apekah persaudaraan kita dan persahabatan kita hanya sampai saat ini..saat ini jiwa hati remaja ini sungguh terkecewa dengan apa yang telah kau katakan..tiada ku sangka semudah itu kau melafazkannya namun ku akui kau ada sedikit "kebagusannya" sebab mengikut kata yang perlu...tp apekah ada maksud lain darimu..apekah kau terlalu kecewa dengan apa yang telah berlaku...

sungguh...wahai kawan dan saudaraku ..,
aku tidak meminta semua ini terjadi,
malah ku megharapkan persaudaraan kita ini menjadi lebih rapat..
tapi dengan ujian yang datang ini..ku mengharap ada sesuatu yang lebih baik terjadi di antara kita..
biarpon...biarpon waktu yang di nantikan itu terlalu lama buatku wahai saudaraku!

aku mohon...
aku mohon agar kau mengerti tentang ini...
mengertilah wahai saudaraku!

aku pinta pada-MU Allah agar yang terbaik milikku..
aku menyanyanginya sebagai saudaraku..
aku harap dia mengerti suatu hari nanti..
dan bisa memaafkan kami semua..
semua ini juga demi agama-MU Ya Allah..

InsyaAllah.
Segalanya ku serahkan pada-MU.

No comments: