WELCOME

he's my favorite anime!!!

Monday, October 25, 2010

nothing to sayyyyy!!! but???


:)SENYUM ITU INDAH DAN NIKMAT! :)
 :) Senyum senyum lah selalu... :) ("_)

Assalamualaikum!!!
hahahaha....exceli....i dun have anything to say but hahhaha my fingers like want to writing at my blog!!!! wakakkaka...but...dlm dok kata tade bende nk citer tuh an...banyak gak la benda2 yg aku alami...wahahhaha..........tettt...


SATURDAY! (23Oct2010)
i want to show my pic at TAMAN MERDEKA nearest STADIUM DARUL AMAN....
all the pictures was taken when im waiting my sister aisyah for her tuition at sahab...
i was went to this "taman"....hahhahaha,,...juz for lepaking N membuang masa!!!! 


tadaaaaaaaa!! 
ni lah gambare-gambare yang di ambil semasa aku membuang masa di TAMAN MERDEKA!!! ٩(-̮̮̃•̃)۶
TEMPAT :: TAMAN MERDEKA (bersebelahan stadium darul aman)
~KENANGAN~
""BIAR JASA JADI KENANGAN""
haaaaaaaaa ni lah yg tertulis pd gambar di atas tuuuu   ^( '-' )^ 
:: persekitaran taman merdeka :: :: selalunya taman ini menjadi tempat para organisasi sosial, keluarga, remaja mahupun warga-warga lain untuk melakukan aktiviti bersama ataupun aktiviti yang melibatkan 
kumpulan-kumpulan tertentu ::
:: sesuai di jadikan tempat bersantai, "lepaking", berjongging dan lain-lain kerna taman ini mempunyai padang rumput yang agak luas dan trek pejalan kaki (hehe bleh gak wat aktiviti berjalan sambil bersahaja atau lain-lain aktiviti yang bersesuaian  :-)   )
juga di TAMAN MERDEKA
:: salah satu sudut yang terdapat di TAMAN MERDEKA :: ~~ antra aktiviti membuang masa aku di sana ~~ hahaha...
pernahkah bayangan seperti ini menganggumu???
:: deretan kereta yang memakirkan dirinya di bahu jalan :: :: tuan-tuan kereta menuju ke pameran apa ntah yang ada di stadium DA ::
tadaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
ahhaaaa forgot to told the time...
its at the last Saturday morning yeahhh!!!!!!


in the same day...at the evening....
i was "meet" (ta tahu past tense nyew!!!huhu)....
*ulang balik la!!! hahaha...

i was "meet"
cg hana N cg nadia at PACIFIC POPULAR!!!.
exceli...i came from my house N went to pacific...juz for that!!!...
we r "jumpaking" juz for a while...becoz dont know where's we can go again!!!
ALOR SETAR are many shopping complex not the "tempat peranginan"......wakakakkaka!!!

after that!!!
i was go to CT PLAZA...
go to popular also...buy the muet book....
hahahahaha bukan ta leh beli kat popular pacific!!! ntah la,, aku rasa jiwa aku ta bape masuk dengan pacific! that's why i "rela" go to CT PLAZA for buyed the muet book!!! :p
*kerja gilak!!!!
*tapi aku suka... :p


Sunday! (24Oct2010)

at the evening on this day!!!
i was went to TADIKA SUKAMARI for sending my resume!! hehuhehuhehuhehuhehu....
i was sent it to MISS LYNA (is't MISS???) never asking again about her status!!! wahahhaahha....bru kenal kot!!! lagipon dia maybe bakal majikan aku!!! huhuh...


mengikut cara dia cakap...aku akan bekerja di tadika itu di bawah pimpinan dia pada tahun depan!!! hehu...
tapi....tula...dia ta cakap terus terang pon kata nak amek aku keja skalix dengan dia....
LYNA hanya cakap "nanti sy REMIND balik haaa bila dah nak dekat buka sekolah, sekolah buka 3rd   
                                 JANUARI haaa...." 


she's also said..........."TA APA KAN DENGAN GAJI MCM ITU???"
aku kata...................."TA APA LA...." (hahahah amek jela byk tu org bg...lgpon aku bru mula keje kot... :p)


then she also...."suruh" i call her as a LYNA only....not K.LYNA or SOMETHING ELSE!!! huhuh...


                sebab dia cakap tanak terlalu formal n mayb tanak ada GAP kot...hehuhu...


KESIMPULANNYA :


1) aku rasa gumbiraaaa sebab dlm jangkaan aku, aku dah d trima kerja di situ....walaupon LYNA ta cakap terus terang yang dia dah amek aku kerja!!! hek3.........


2) aku rasa senang berborak dengan LYNA...org cina ni nampak baik,,,lemah lembut je ta kasar pon!!!
    aku suka!!!!


3) nampak macam senang nak bekerjasama (kesimpulan awal la, sebab aku ta keje ngan dia lagi...so tatau la perangai sebenarnya cmner!!)....begitu juga dengan aku!!!.hehhehehehehe.............


4) lain2 lagik!!! tp ta tertulis kot...LAZY................................!!!! :p


eh lupa nk gtau....exceli TADIKA SUKAMARI ini adalah tadika cina yang mempunyai murid-murid cina, melayu, siam dan india!!! 
       1 MALAYSIA la kiraaa! ehehhehe....


dan LYNA ini juga adalah seorang yang berbangsa CINA k! not MALAY girl!!
      kiranya nanti bila dah kerja dengan dorg...aku sahajalah warga guru MELAYU....
i dont care...!!!! lagipon aku leh blaja dr dorg jugekkkk!!!! hehu...


InsyaAllah....AMIN....
tp dalam masa yang sama aku harap aku dapat keja yg aku g intebiu ari tu....huhu...
kira keja tadika ni....ishhhhhhhhhhh
aku pon tatau cmna,,,hehu....aku pon minat gak ngan keja yg aku g intebiu ri tu...huh...
IM CONFIUSING!!!! (ntah betul ke ta eja tu!)...


jadi aku hanya menunggu masa!!!...
yang aku sendiri pon ta pasti!

zaaaaaasssssssssssssssssssss!!!!


p/s :aku pon ada tawarkan diri tuk join aktiviti dorg sbelum cuti sek ni!! sbb aku pon dok umah saja bek aku join dorg klu aku tade hal!!! am i right???

No comments: