WELCOME

he's my favorite anime!!!

Thursday, September 23, 2010

ToNigHT

   :) SENYUM ITU INDAH DAN NIKMAT! :) 
:) Senyum senyum lah selalu... :) ("_) 
      SENYUM itu juga sedekah... :)     (‿◕✿) ♥

Aduhaiiii..
aku tatau napa malam ni aku terasa sangat boooo + san lah...
aku on9 pon boooo + san gak sebab...
sebab xdak orang yg on9 la derrrr...nallaaaaa
kwn2 pakat bz abeh ngn kolej depa..
kakak2 pon sama..bz keja n kolej..
aku ngn asiyah dok umah..
meah tuh dh tdoq awai g..
aku tatau la..aku dah besa tdoq lewat kot..
jadinya aku xberasa sangat nk tidoq awai walaupon mata aku dah mengantok..
bak kata org..."kalau bagi bantai ja, mesti dahhh bummmm punya la..."

malam ni,,, aku terasa sangat sangat rindu kat kem..kawan2, cikgu2 serta suma stapppppppp sokongan kat sana..
kalau diikutkan jam sekarang, kalau di kem dah lena mana hala dah ni..mau x nya di kem kena tutup lampu jam 1130 malam...
kadang2 tuh kalau tutup lambat ada cikgu yg dok p round..
kalau x tutup...erm siaplah...
MERIT POTONG....wahahhaha...

MERIT MERIT...
aku ingat g..masa kat kem dok jaga merit 2 lah..supaya x kena potong..
kalau merit kena potong..abeh la..kena la marah...tapi tu bagi kesalahan yg besaq2 la..
tp bg kesalahan yg kecik2 aku rasa muka depa2 tu nak kata marah tak marah pon ada.,...bak kata muka xleh blah la...aku pon konpius....haaaaaaaaaaa tapi kan apa yg pasti,, aku rasa aku xpenah g la membuatkan MERIT DIPOTONG..tp wallahualam la kalau ada tanpa ku sedari...

sembang2 bab merit laks..............waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rindu.....
ada plak membebel bab merit...aaaahhhhh lantak aku lah janji aku puas ati der ngan apa yang aku wat....kau kau la, aku aku laaaaaaa! ADER PAHAM????
HAHAHA stop here k frenn...aku rase aku dah pon nek ngeng dah ngan apa yang aku curahkan...wakakakkakaka...bluekkkkkkkk! :p
waaa mau tdo..
rasa penat dh badan ni.........
okes?
Salam..


Insan Yg Dah Mabuk...(( ngantok))
F*HANNAN

No comments: