WELCOME

he's my favorite anime!!!

Saturday, January 22, 2011

antara TUNTUTAN KERJA dan TUNTUTAN PERIBADI...

SENYUMLAH SELAGI BOLEH TERSENYUM KERNA SEMNYUM ITU MEMBAWA BAHAGIA YANG TIDAK TERNILAI!!! ("_) (◕‿◕✿) ♥ ♥ ٩(-̮̮̃-̃)۶ SENYUMLAH WALAUPON HATIMU DALAM BERDUKA :))

SALAM
the best is i've got JPAM's uniform dan sijil penglibatan JPAM tahun lepas...tak sangka dapat jugak sbb aku penah tak pi sampai 3bulan dulu nuu...huhux...
hehehhe ni lah baju yg aku dapat! bayangkan aku yg pakai....hahhahaha


aku pon tak pernah menyangka yang aku akan terlibat dengan JPAM pada usia ini seperti hari ini....sukarelawan....JPAM bukanlah pasukan beruniform kesukaan aku...namun, siapa sangka aku sedang berjalan di atas pasukan ini pada masa sekarang...

aku jugak ada isi form nak p kursus apa ntah awal bulan 2 ni...dan 1 lagi kursus kawad kaki yang akan di adakan pada ujung bulan 2 dan bersambung pada awal bulan 3..tp setelah isi, baru aku tepikiaq,,,erm cmna la aku nak mintak cuti dari bos...aku yakin tentu susah nak dapat cuti memandangkan tadika aku hanya 3 pekerja sedangkan kelas ada 3 kelas...kelas 4, 5 dan 6 tahun....tentulah ada satu kelas yang akan miss cikgu...aiyokkkk masalah tui....kecian lak kat anak2 murid kalau depa xdak cg yang nak di ajar...kecian...

tpppp sebolehnya aku nak p yg kusus kawad kaki tu...klu yg 1 lagi tu aku tak kisah sangat....tp klu dapat p tu alhamdulillah la...ermmm runsing toii aku ngan benda2 ni...

untuk pengetahuan...thn lepas JPAM di laksanakan pada hari jumaat dari jam 8pg -12 tghari pada setiap minggu..tp tahun ni perubahan telah berlaku di mana...JPAM di laksanakan pada hari sabtu dari jam 9pg - 5ptg 2 hari untuk sebulan...




~SETELAH PULANG~

akibat keletihan di + pula dengan masalah yang aku cipta itu...
maka aku pon rehat2 dan fikiran aku pon melayang dan teringatkan kisah2 lalu yg pernah aku lalui...
suka-duka.,...
jiwa aku tak kental sepenuhnya...
akibat itu...aku pon menghubungi cikgu aku bagi menghilang kebuntuan yang aku alami...hilanglah sikit sbb aku dapat sembang ngn cg aku tu..aku rindu PLKN...cg2 n kawan2 aku yg merangkap adk2...dan kakak2..
kenangan terindah yang tak kan berulang sbb pengalaman sebagai pelatih PLKN hanya datang sekali...klu dtg 2 kali pon ia tdk akan sama dengan pengalaman yg pertama td...


p/s: JPAM kota setar ada fb..nk tgk search la tgk...

No comments: