WELCOME

he's my favorite anime!!!

Saturday, January 1, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011 !!!

SENYUMLAH SELAGI BOLEH TERSENYUM KERNA SEMNYUM ITU MEMBAWA BAHAGIA YANG TIDAK TERNILAI!!! ("_) (◕‿◕✿) ♥ ♥ ٩(-̮̮̃-̃)۶ SENYUMLAH WALAUPON HATIMU DALAM BERDUKA :))

ALHAMDULILLAH...
umur masih di panjangkan...dan masih dapat merasai suasana 2011..
semoga dengan kehadiran tahun baru ini...mampu memberi dan melakukan serta menerima yang terbaik daripada semua pihak...terutamanya kepada Yang Esa...

InsyaAllah tahun ni aku akan berusaha buat yang terbaik untuk diri sendiri, mama, baba, family dan org sekelilingku...dan juga buat bakal anak-anak muridku...SELAMAT MAJU JAYA WAHAI KELUARGAKU DAN ORANG SEKELILINGKU! InsyaAllah juga, aku akan memulakan kerjayaku di TADIKA SUKAMARI iaitu tadika milik Cik LYNA...seorang yang berbangsa Cina...aku harap aku dapat melaksanakan tanggungjawab dengan sebaiknya....

1more thing...
hihihihi...
waaaaaaaaaaaaaaa umur aku jugek semakin bertambah....!!!
kalih kot mana pon tetap jadi nombor yang sama...tak leh kalih2 la jawapannya...huhu....
umur aku semakin banyak...aku harapkan kematanganku semakin baik jugak....
kadangkala aku bersifat kebudak2 an dengan org sekelilingku...kerna AKU ANAK BONGSU PEREMPUAN TAK JADI..ahahhaah? sebab aku ada adik perempuan lagi...beza aku dengan siti aisyah menjangkau 11tahun...thats why family ku memberi title BONGSU TAK JADI KEPADA KU...haha...almaklumlah mad perang pon muda setahun dari aku..

ingat g kecik2 dlu...aku ngan mad perang salu bersama...di mana ada mad, d situ ada aku...mcm kembar lak..kami setia bersama...tp bila dh besar...huh...amad2 sabaq jela...kwn2 jugak ngan mad tp takdaklah serapat dlu sbb dia cara dia, aku cara aku...biarpon sedaging.... :"))

kepada teman2 seperjuangan ataupon tidak seperjuangan...ehhehe
SELAMAT MAJU JAYA DAN UKHUWAH FILLAH ABADAN ABADA...

oklah,,,
malas nk potpet333 panjang2...
aku dah nak out...sebab skg pon dah jam 1pagi...esok plak aku ada meeting dengan cikgu2 di tadika SUKAMARI...1st meeting meh!! esok tak lewat...kang awal2 dah tunjuk imej tak elok........sooooo...esok kena jegey mata even maseh mengantuk!!! wok3hhhh!!!

c u next episode!

No comments: