WELCOME

he's my favorite anime!!!

Monday, January 3, 2011

hari itu tiba juak!!!

SENYUMLAH SELAGI BOLEH TERSENYUM KERNA SEMNYUM ITU MEMBAWA BAHAGIA YANG TIDAK TERNILAI!!! ("_) (◕‿◕✿) ♥ ♥ ٩(-̮̮̃-̃)۶ SENYUMLAH WALAUPON HATIMU DALAM BERDUKA :))


 
selepas pendaftaran..hari sabtu 1Jan11





















rock N rollll!!!!!! yeahhh

otw balik bukit raya dari pendang melalui jalan ban....heheheh




















                              benti tangkap gambar sat mata aku nampak pemandangan tu cantikkk!



haaa untuk pengetahuan anda..itulah adalah tasik pendang...haaa kalau nk tau waktu petang memang ramai gila orang yang mai nak memancing! aku pon cam minat gak nak join..tp joran xda..hahah...box pon xda jugek! alamatnya mancing depan computer jelah...hahahha..
gambar2 ni aku amek masa balik dari ari pendaftaran ari sabtu ari tu 1JAN11..otw nak balik umah aku singgah tasik pendang..mula2 ingat nak lepak atas moto ja..last2 aku turun moto dan lepak sat then snap la..hahahha...tula hobi aku...lepak kat tasik dan snap map even sorang2..jadi jugekkkk!!!...janji bahagia deh!..

REALITI SEKARANG :
Tak tahu nak mula dari mana pasal banyak sangat dalam otak aku ni..hahha..yang pastinya saat yang ditunggu iaitu esok hari aku akan ke TADIKA SUKAMARI...but....pergi sebagai apa?? hahhaa...makcik kantin je kot...hua3...apa2 ajalah..yang pasti niat aku ke tadika tersebut adalah ________.....tetttttttttt rasia2...(dun think negative yeahhhh!)...

ari sabtu ari tu besamaan 1Jan11 aku tlah p ke tadika tu ntuk urusan pendaftaran...alhamdulillah..ada jugak yang mai..dan setelah dok BER "pot-pet" dengan LYNA (bos :") ) aku dapati ramai anak-anak yang akan p daftar ari Isnin...esok ler..lagipon mereka adalah pelajar2 lama dan pelajar yang tinggal berhampiran dengan tadika tu..sebenaqnya an.,....an..an...ann..tadika sukamari tlah beralih lokasi..asainya tadika ni dok dekat dengan sekolah Aisyah (adik aku)...pehtu tetiba lak mai tahun ni ja, itu tokey mo pindah tadika ke Taman Orkid..sebabnya Tokeynya dah bertukar urang..huhu,,..tapi stay guna nama yang sama...
     **kisahnya sangat panjang**

aku harap dengan langkahku esok aku mampu buat yang terbaik dalam membimbing anak-anak aku biarpon bukan seagama dan sebangsa denganku..InsyaAllah aku ikhlas...

nk celoteh panjang pon malas lah..aku nk masuk tidoq dah sebab jam pon dah menunjukkan pukul 12 pagi...esok nak kena bangun awal...ga bleh lewat!!!


SELAMAT MAJU JAYA HANNAN!!!

P/S : Happy Belated Birthday to that person!....

No comments: