WELCOME

he's my favorite anime!!!

Wednesday, January 5, 2011

setelah terjadinya kejadian itu...

SENYUMLAH SELAGI BOLEH TERSENYUM KERNA SEMNYUM ITU MEMBAWA BAHAGIA YANG TIDAK TERNILAI!!! ("_) (◕‿◕✿) ♥ ♥ ٩(-̮̮̃-̃)۶ SENYUMLAH WALAUPON HATIMU DALAM BERDUKA :))

saya telah di katakan sebagai budak sekolah form 3 oleh makcik jual jam..wakakaka..kebetulam masa tu saya tengah galas beg askar {beg plkn}..hahahaaha.. tp sememangnya ramai yg mengatakan saya budak sekolah di sebabkan fizikal saya yg rendang...wakkakaka...huh full stop..
      sekarang aku dh ada jam baru...hek3..kaler putih..pyh lak klu xdak jam sbb klu beteri henpon abeh xleh tgk jam..pehtu dh la dlm kelas bdk 4 & 5 tahun xdak jam...huh..jadik aku amek keputusan bli jam dan sebab tu lah aku p kedai jam... :") kebetulan kedai tu juai ikan jugak,,,huhu aku pon bertanyalah kepada makcik tu..adakah ikan karin?? huhu...(niat dlm ati nk tambah koleksi even aku dh ada 3ekor da ikan karin)...bessssstttt..

..................................................................

wahhhhh result muet dh nk kuar....huhu..aku dpt tau melalui status ayun...mber unisel..uih risau gak la dengan result yg bakal aku dpt..almaklumlah bi merupakan antra paper yg aku "sangat terer"..haha mengalahkan tetttttttttttttttt.. :p apa yg ku tau..result muet akan di pos bg calon persendirian macam aku...manakala bg calon sekolah plak bleh la p amek kat sekolah masing2...ataupon bleh cek kat web kot tak silap...Teacher JAS bgtau td...semoga jasa teacher mengajar amuet kkpd membuahkan hasil..insyaAllah...aku arap aku dpt yg terbaik even bukan band 6...huhu..lastly,,,gud luck kpd kwn2 yg akan amek result muet lusa!!! HARI KHAMIS ni!!! :")

.............................................................................

al-kesahnya satu lagi ni....
nak dijadikan cerita aku kena tanda buku kerja budak2 masa cuti sekolah ritu...xbanyak pon tp aku xlarat dah nk tanda..hahahaha...pehtu aku suruh la mek syah...adikku siti aisyah tandakan...sedangkan aku bergoyang kaki sambil makan beger...haha...dia pon mau buat..apa salahnya bagi kan? kan3??? hahahaha...alaaa bukan susah pon...soklan budak2...tp dalam dok soklan budak2 tula..ada jugak yg aku xtau...hahaha..dh lama tinggai tatabahasa inggeris....ish xpaham2 g ka?? english kan d antra subjek yg aku terer! huh....

apa yg pasti...timakaseh sgt3 kan aisyah sbb dh tulong kakak manis dia ni..bhahahahha...(xde koje)..esok sekolah lagik...ayoooo...dh lewat dh ni..mo tdo dh..semalam aku tido awal..kui 10 dh tdo sbb xda keja..mlm ni lewat la plak sbb ada keja pehtu on9 lak...huhu..

tp yg pasti...TAK SABAR ARI KAMIS...sebab 2 BENDA...CUTI dan MUET!!! hahhahha..tak sabar dalam ketakutan...heee...ape2 ponn..gud luck skalix lagik kepada semua kawan2 yg amek muet!!!

HUHA!!!
salam..........
ayuhhhhh!!! kembali ke sekolah.....dorg ni otw nk g wat keje sekolah kat umah Kalai!!! wahahhaa..



1 MALAYSIA KAN??? haha

No comments: