WELCOME

he's my favorite anime!!!

Monday, January 3, 2011

hari pendaftaran tadika sukamari...

SENYUMLAH SELAGI BOLEH TERSENYUM KERNA SEMNYUM ITU MEMBAWA BAHAGIA YANG TIDAK TERNILAI!!! ("_) (◕‿◕✿) ♥ ♥ ٩(-̮̮̃-̃)۶ SENYUMLAH WALAUPON HATIMU DALAM BERDUKA :))

YA ALLAH.....
hanya itu yang mampu aku ucapkan tatkala diri dalam keletihan...
gila...penat jugak ah sesi pendaftaran budak2..
1time kot aku join..xpenah g lam idop..

perghh masa awal2 pagi pon dh jem kawasan luaq tadika td..
maksudku kawasan porch keta la..
kira ramai jugak la yang mai..huhu risau plak aku nanti..

bila mak pak bebudak tuh dah selesai daftar...
budak2 tu pon makan..makan dan makan..
pehtu..dok lama tu depa pon balik...

but...ada something yang dok wat aku risau....
~KEBERSIHAN~
huhu cmner la eh kat tadika tu nanti..
ye r sesetengah anak2 cina...kurang jaga sket..
anak2 melayu ada jugak cemtu..aku tau...

tp td ada yg xbasuh..
ishhh x terkata aku tengok...
aku nk teguq pon xterkeluar...
tp xpa..aku masih baru juak d sana..
tunggu la lama sket...bhahaaha...naik la suara aku...
baru sesuaiiiii...wekkkk....
sesuai la dengan depa kalau depa wat benda xkena...

p/s : cg garang

No comments: