WELCOME

he's my favorite anime!!!

Friday, September 16, 2011

ohhhh...........ermmm...huh...tak tahu aku cemna ni..

SENYUMLAH SELAGI BOLEH TERSENYUM KERNA SEMNYUM ITU MEMBAWA BAHAGIA YANG TIDAK TERNILAI!!! ("_) (◕‿◕✿) ♥ ♥ ٩(-̮̮̃-̃)۶ SENYUMLAH WALAUPON HATIMU DALAM BERDUKA :))


Assalamualikum...salam sejahtera...
aku bahagia saat ini...heheh..dapat sambung blaja tp...
dlm bahagia aku fikir2 dan fikir dannnn terusan fikir...
macammana aku di sana kalo aku ke sana???
macammana aku selepas tamat blaja di sana???

ermmm ku terus2 an memikir ttg unimas...
spm?? matlamat tahun 2012...
apa2 pon aku kena fokus kat 1 1 perkara...
baru ada kejayaan...insyaAllah..

Dia maha mengetahui yg terbaik buatku!!!!






sekadar meng "view" unimas setelah dapat blaja d unimas...
tp...aku maseh memikirkannya... :)

No comments: