WELCOME

he's my favorite anime!!!

Tuesday, January 31, 2012

ASSALAMUALAIKUM!!!! setelah sekian lama tak berblog

SENYUMLAH SELAGI BOLEH TERSENYUM KERNA SEMNYUM ITU MEMBAWA BAHAGIA YANG TIDAK TERNILAI!!! ("_) (◕‿◕✿) ♥ ♥ ٩(-̮̮̃-̃)۶ SENYUMLAH WALAUPON HATIMU DALAM BERDUKA :)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada yang membaca!!!
perghhhh cube tgk tarikh post yg terakhir dengan yang niii!!
BEZA BANYAK TAKKKKKK!????

huhuhu
gitulah nampaknya gayanya...sudah lama x post ke blog ni...
sekarang tengah cutiii sem (baru cuti sem 1...hehe)

nak habaq mai la...
dulu waktu dok dalam sem 1 dulu...
pergHHH buat kemain sebok ag join aktiviti ni join aktiviti nu...
semua tu semata-mata nak dapat HOSTEL BUNGA RAYA...
yang mementingkan MERIT KOLEJ (hahahhaha)
alamatnya....aku yang biasa2 niiii
hehehehe kene lah aktif dalam aktiviti kolej...
sampaikan rumate2 aku pon tekejut aku join aktiviti yang mereka rasa aku ta kan join...
hehehe
amacam???
dasyat ke tak...
biasa tu biasa laaa..
tp bagi aku..huhuh luar biasa sket,,,
tambah2 dpt fren lak yg aktif + kalut..
aku pon mau xmaw kena la join...
hahhahaha xpe2222 de gak positifnya tuk aku..
iaitu : AKU DPT KOLEJ SEM DEPAN..
tp normally 1st year sume dak2 dpt..
ye r 1st year la katakan.....hehehe

dengan ASSIGNMENT haaa yg bertimbun...
perggHHH menambahkan kekalutan yang kami ada...
memang agak kalut...(ada jgk yg amek ringan tulang kt assignment ni)
tu YG penyebab kekalutan sama...huh (muga mereka sedar masa sem 2 ni)

ermmmm selain itu,,,( cewahhhh ayat skema lak!!!)
sebok ngan jenjalan nk explore sarawak ag!
kadang2 ja kuar sebab bizi ngan aktiviti kolej tu la...
paling tidak pon hujung minggu p DESA ILMU
iaitu tempat dak2 unimas dak beli barang dapur ke keperluan kew..
situ sume ade,..cumenya kalau nk jalan2 g KUCHING jew la...hehehe

setakat niiiii......
xbanyak ag pon tempat yg aku p..
yg Pasti xlebih 6 kot...hahhaha nk kira pon aku x ingat sangat... :D
abai2kannnn

YG PASTI!!!
aku dh jumpa keturunan aku di kuching niiii!!!!
yeahhhhhhh sapa sangka aku ada adk brdik d kuching!!!
heheheheh nenek2 aku ni dok di PETRA JAYA, KUCHING....
tp memandang umo depa yg x berapa tua...
depa suh aku panggil depa MAKCIK,...
aku ponnn LAYANNNNNNNNNN saja...
janji depa bahagia dan selesa...
ehhehe
best gak p umah depa....bukan men ag depa masak
PERGHHHH sedappPP!!! kenyang ALHAMDULILLAH!!!

MAKCIK2 aku ciap bg gula2 CADBURRY (hat kecik tuh)...
bg bekai...mkcik maimun letak segenggam dlm tgn aku...puasss...
lega sat tgk..eheheh bkn pa sonok...byk kot...

aku p umah makcik aku ni time raya haji...
sebab aku x blk semenanjung masa raya ari tu....
ehhehehe...
pengalaman...sedih sedih gak!!
huhu
 k lah next time sambung ag...
mok masuk tidoq dulu
dh 330 am dh ni....

ASSALAMUALAIKUM!!!

No comments: